www.drinasteinberg.com

Tuesday 4 November 2014

Drinina slikovnica sa Beogradskog sajma

Ja prosto obožavam Sajam. Sve te knjige, pisci, šarenilo štandova… pravi celonedeljni praznik za ljubitelje pisane reči. Svake godine, kao deca u Božićnim filmovima, pravim spisak knjiga koje želim da kupim, štandova koje bih da posetim, pisaca koje ću upoznati ako Bog i junačka sreća dozvole. Ove godine sam prvi put bila na Sajmu u ulozi pisca i, da se ne foliram, bilo je fenomenalno. Nisam ni znala da ću se toliko zabaviti, upoznati toliko ljudi koji su zapravo pročitali moju knjigu, i još im se toliko dopala da su svratili po potpis, a ostali ćaskajući o prvom i zapitkujući o drugom i trećem delu trilogije. Da čoveku dođe da pusti “Bikini sa žutim tačkicama” ili indijsku himnu i počne da đuska od sreće.
I eto, pošto je ovo za mene bilo stvarno magično iskustvo, odlučila sam da sačuvam nešto te magije i napravim slikovnicu za kišni dan.


Pripreme – Graničnici za knjige u znaku trilogije: Cvećara Bloom i Senka Simić, hvala još jednom, prelepi su! 

Moja ekipa: sleva nadesno: moj lektor, moj izdavač i njen suprug, najbolji i najdraži prodavac knjiga na svetu i šire.

“Miris nasleđa” 


Ponosni vlasnici primeraka gorepomenutog romana J



Džeronimo Stilton


Potpisivanje



Kuliranje posle teškog rada J



Slefi sa izdavačem J




Vidimo se sledeće godine!





No comments:

Post a Comment