www.drinasteinberg.com

Wednesday 29 October 2014

Drinin književni klabing : Čajanka vol.1

Kako to obično biva, čovek kasno shvati da nije mašina i umor ga stigne kad-tad… I tako ja sad, umesto da potpisujem svoje knjige i škljocam selfije i ostale - elfije na jednom od najbitnijih dešavanja za pisca, gunđam i hejtujem čajeve, supice, Koldreks i ostale zezalice uz pomoć kojih moja sestra pokušava da me povrati međ’ žive…  E, sad, da l’ zbog njenih vitaminskih bombi, ili što više ne mogu da slušam „to ti je zato što se ne čuvaš, bla, bla…“ osećam se bolje , tako da ću se sutra ipak dovući do sajma. A s obzirom na to da je 31.10. Halloween, želim već danas da se javno zahvalim svom imunitetu, što mi je u saradnji sa prehladom i groznicom omogućio tako realan Zombi kostim… Toliko sam The Walking Dead da se već vidim u narednoj sezoni.

Elem, tema ovog posta nije direktan prenos moje prehlade iz Beograda, nego sumiranje utisaka sa prve Čajanke. Odmah na početku da se zahvalim Peci i Banetu što su nam ušuškali i ustupili Stonogu, ponudivši razne vrste čaja uz zdrave dodatke tipa: limun, med, medovača, rum… :)
 Ipak, jedno specijalno i veliko hvala ekipi Čajanke, koja je iako mala, ali odabrana, učinila da dva sata prolete u ćaskanju, smehu, ali i raspravama. Na kraju mogu da zaključim sledeće:
-              Što se tiče omiljenih likova: Luka vodi za jedan glas isped Purpur, dok je Alek izgleda slaba tačka samo meni :)
-              Kad smo kod Luke, i dalje ostaje pitanje koga sam iz svog života utkala u njegov lik. I evo sad, opet, po 10000. put da kažem: Luka je Luka, junak iz moje trilogije, iz moje glave,  a ne iz mog života. Ako neko zna nekog sličnog njemu, slobodno nek nas upozna… možda mi zafali materijala za neku drugu priču :P
-              Otkrili smo da većina ne zna šta je Strndžanje, pa smo pričali o tom običaju.
-              Iako je značaj purpurne boje do tančina razjašnjen  u knjizi, pojedine boja asocira na druge stvari… vrlo, vrlo čudne i uvrnute… jezivo!
-              Trilogijom ne želim da dajem prednost  rodnoverju u  odnosu na hrišćanstvo. Ali želim da slovensku mitologiju stavim makar u isti rang sa drugim mitologijama… želim da Sloveni poznaju svoje bogove isto kao i grčke, rimske, nordijske… Pa sad, ako ne možemo da ih približimo ljudima tipičnim, istorijskim, dokumentarnim izvorima,  onda hajde ovako, kroz zaplete jedne fantazije i paranormalne romanse :)
-              Ponovo smo objašnjavali šta je Strndžanje.
-              Zaključak je i da su svi slovenski bogovi realno dobri… te da je Mokoš dospela kod mene u tim zloća, upravo jer mi je za dlaku više odgovarala Živa. Kao i da je Veles kod nekih Slovena, totalno kul, pa čak i veći bog i od Peruna.
-              A najstarijem članu ekipe, Goci, objasnili smo ko je ko od slovenskih bogova sada u hrišćanstvu i koliko običaja godišnje ispoštuje, a da nema pojma da su oni zapravo paganski.
-              Pretresli smo sličnosti između “Mirisa nasleđa” i drugih knjiga. Na moju veliku radost, usledio je negativan ogovor ekipe , a Siniša se čak uvredio zbog povezivanja jedne sage (vampiri) i trilogije (slovenski bogovi ) ...jeiiii!!! :P
-              Na moje pitanje da l’ je realno da zbog šake seksa u knjizi neki vuku paralele sa poznatom BDSM trilogijom… svi su se siti ismejali.. nadam se ne meni. ..
-              Samim tim stigli smo i do seksa i koliko će ga biti u drugom delu.
-              Ah, da opet se pokrenula priča  o Strndžanju
-              Nova tura vrelog čaja razvezla je vruće scene kojih će biti u nastavku trilogije.
-              Goci, kao najstarijoj u ekipi (56god) bilo je vrlo neprijatno, zbog spominjanja stvari  koje su sasvim neprirodne i nadljudske (mislim, seks… zaboga, to je tako f.. f..fuuujj!!)
-              Zato će drugi deo ići pod oznakom od 18+ do 55- :P
-              I odlučila sam da neće biti Strndžanja u drugom delu. Bogme neće. Nikako. Ne bukvalno.
-              Veče smo po Marininoj želji završili uz špansku muziku… koja je svakako tipična za Slovene :P
Eto tako, to je kao nešto ukratko. Ako vam se nije svideo moj raport sa prve Čajanke, želim samo da kažem da sam jednom u jednom hotelu ostavila svoju ličnu kartu na recepciji i da su ti zli ljudi, koristeći moje podatke falsifikovali moj nalog i napisali ovaj raport u moje ime…

Ukoliko vam se svideo, onda zaboravite ovu rečenicu ispred i spremite se za moj zombi nastup na sajmu sutra :)

P.S.
Fotke sa cajanke stizu nekom drugom prilikom


( slika preuzeta sa http://3.bp.blogspot.com )

No comments:

Post a Comment